{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
21. november 2024
Den rette prisstrategi kan være forskellen på succes og fiasko. Særligt under Black Friday, hvor forbrugerne er på jagt efter gode tilbud. Derfor skal du have styr på din prissætning, forklarer Frederik Christiansen, medstifter af PriceShape:
”Forbrugernes forventninger til rabatter og skarpe priser skaber et massivt pres på virksomheder for at finde den rette balance mellem konkurrencedygtighed, profit og trafik.”
Prisudviklingen før og under Black Friday
Baseret på 250.000 produkter viser PriceShapes data fra 2023, hvordan priserne udviklede sig i de to måneder op til og under Black Friday.
Som en interessant observation var de laveste priser i kategorierne “Electronics” og “Sporting Goods” faktisk ugen før Black Friday.
Vigtig for dine kampagner
Torben Lyse Nielsen, VP & Head of Digital Growth hos s360, forklarer, at prissætningen ikke kun er vigtig for kunderne. Den er også afgørende for Google Shopping-kampagner:
”Pris er en af de absolut mest afgørende variable for effektiviteten af Google Shopping-kampagner. Over 70 procent af tiden vises den billigste pris først i Google Shopping-søgeresultaterne.”
Han understreger, at selvom lavere priser kan reducere profitmarginen pr. salg, fører de ofte til højere klikrater – og samlet set en bedre forretning.
Helt konkret anbefaler han, at virksomheder prioriterer deres produkter strategisk:
Og husk at overvåge og justere løbende:Tilpas priserne baseret på popularitet, lagerstatus og konkurrence.
“Vi ved at både ens sortiment og prissætning er totalt afgørende for at få balanceret omsætning og profit. Ved at man aktivt kortlægger og får prioriteret sit sortiment ud fra hvilke produkter man skal være billigst på, og hvilke hvor man har et unikt sortiment eller position som gør man kan fokusere på profitabiliteten. Når man samtidig dynamisk overvåger konkurrenters prissætning og justerer sin egen, får man de bedste forudsætninger for at lykkedes med den samlede Black Friday indsats.” slutter Torben Lyse Nielsen.
Er du i tvivl om reglerne for prismarkedsføring? Dem kan du blive klogere på her.