{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
21. oktober 2024
Rådgivere bidrog med organisatoriske modeller og erfaringer fra tidligere projekter, som kunne tilpasses kommunens behov. I tæt dialog med nøglepersoner fra kommunen kortlagde rådgiverne de aktuelle udfordringer, herunder projektets kompleksitet og behovet for klarere beslutningsgange.
Konsulenternes erfaring var afgørende
"Gennem deres erfaring med lignende projekter hjalp den eksterne rådgivning os med at skabe en agil organisationsmodel, der både sikrede tydelige beslutningsveje og gav os den nødvendige fleksibilitet,"
udtalte forvaltningschef, Thomas Barfoed fra Fredensborg Kommune.
Ved hjælp af interviews og analyser skabte konsulenterne en skræddersyet model, som sikrede, at kommunen kunne navigere effektivt mellem forskellige aktører og projektfaser. Denne model muliggjorde ikke blot en mere struktureret tilgang, men gav også plads til, at kommunen kunne tilpasse sig nye udfordringer undervejs.
Resultatet var, at Fredensborg Kommune fik en model, der skabte overblik og styring uden at miste fleksibiliteten i projektet. Modellen kunne desuden anvendes i andre sammenhænge og har dermed en varig værdi for kommunens fremtidige arbejde.
Med rådgivernes hjælp lykkedes det altså kommunen at imødekomme både deres interne behov og projektets eksterne krav. Ved at tilføre specialiseret viden og erfaring kunne konsulenterne sikre, at kommunen gennemførte projektet og blev bedre rustet til fremtidige opgaver.