{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
10. april 2025
Når indkøberne skal handle alt fra kontorstole til printerpapir og industrimaskiner, så kan 4 ud af 10 stort set selv bestemme, hvor de vil handle. Det viser Dansk Erhvervs B2B E-handelsanalyse 2024.
Og når de skal finde en ny leverandør, opfører de sig ofte som det, de også er: almindelige mennesker, der handler online.
Det betyder, at de først og fremmest googler. Faktisk svarer 30 procent af indkøberne, at de brugte en søgemaskine til at finde den seneste netbutik, de har handlet i.
Du skal altså have styr på din SEO og dine annoncer, hvis du vil findes af nye kunder.
Flere bruger sociale medier
Du skal også have styr på dine sociale medier. For Facebook, LinkedIn og Instagram bliver ikke længere kun brugt til fødselsdagshilsner, jobopdateringer og feriebilleder. Det er i stigende grad også kanaler, som indkøbere bruger til at finde nye leverandører.
Pris og hastighed får dig valgt
At blive fundet er én ting. At blive valgt er noget andet. For at blive det, skal du have styr på dine priser. Det er nemlig det første, potentielle kunder kigger efter.
Det er også en rigtig god idé at fremhæve dine leveringsmuligheder og fortælle, hvor hurtigt du kan levere.
Endelig skal din side være nem at finde rundt på. En uoverskuelig webshop er nemlig – efter høje priser – den største dealbreaker for indkøberne.
Vil du vide mere om indkøbernes præferencer, kan du blive meget klogere i Dansk Erhvervs B2B E-handelsanalyse, som du finder ved at logge ind.