{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
23. februar 2025
Nye regler vil skærpe kravene til gennemsigtighed og målretning af politiske reklamer i EU. Reglerne træder i kraft i oktober 2025, og herefter vil virksomheder, bureauer og politiske aktører stå over for nye krav til mærkning, rapportering og anvendelse af data til politisk reklame. For at sikre, at du er bedst muligt forberedt, inviteres Dansk Erhvervs medlemmer til et webinar, hvor vi dykker ned i de vigtigste elementer i den nye regulering.
Webinar: Nye regler om politisk reklame – det ved vi lige nu
Dato: 5. marts 2025 kl. 10.00-11.00 (Online)
Oplægsholder: Søren Sandfeld Jakobsen, Formand for Radio- og Tv-nævnet og professor i mediejura.
Hvad betyder de nye regler?
Den nye forordning er sat i værks for at beskytte demokratiet mod manipulation, misinformation og udenlandsk indblanding i valgprocesser. Det betyder bl.a.:
Hvorfor skal du deltage?
Selvom vi endnu ikke har alle detaljer om implementeringen af de nye regler, så er det afgørende at forstå, hvilke krav der er på vej, og hvordan de kan påvirke din virksomhed. Søren Sandfeld Jakobsen vil give en status på det nuværende forhandlingsgrundlag og diskutere, hvordan reglerne vil påvirke politisk reklame fremadrettet.
Dette webinar er relevant for dig, der arbejder med reklame, PR, kommunikation eller medier og har interesse i politisk reklame og regulering.
Tilmeld dig nu! Tilmeldingsfristen er den 5. marts 2025.
Spørgsmål til arrangementet kan rettes til Martin Jørgensen.