{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
07. januar 2025
Du har med stor sandsynlighed fået en henvendelse om eller hørt om digitale løsninger, der kan løse dine udfordringer med CSRD og ESG-data. Der findes efterhånden et hav af tilbud af digitale løsninger, og det kan være svært at navigere i tilbuddene, forstå forskellene og gennemskue, hvad de præcist tilbyder.
Der kan være mange gevinster ved at investere i en digital løsning. Det kan give jer mere tid til at fokusere på strategi og værdiskabelse ved bæredygtighed. AI og automatiseringer kan nemlig spare jer for en masse tid og give bedre grundlag for beslutninger.
Til start er det helt centralt, at du får overblik over, hvad netop din virksomhed har behov for. Er ambitionen at være compliant med EU’s bæredygtighedskrav i CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive), eller ønsker I at arbejde mere strategisk? Skal løsningen understøtte samarbejdet med jeres revisor? Eller er du en SMV, der har brug for et værktøj, der kan hjælpe dig i gang med de frivillige standarder?
Nu er der hjælp at hente, for Virksomhedsguiden har netop lanceret 6 overvejelser til valg af digital løsning til dine bæredygtighedsdata. Formålet er at hjælpe med at afklare, hvad virksomheder skal være opmærksomme på, når man som SMV overvejer at investere i en digital løsning.
6 overvejelser til valg af digital løsning til dine bæredygtighedsdata:
Du kan læse meget mere om de 6 overvejelser på Virksomhedsguiden.
Eller gense Dansk Erhvervs webinar om Digitale løsninger til virksomheders ESG-rapportering, hvor vi drøfter, hvad virksomheder skal overveje, inden de vælger den digitale løsning.