{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
06. marts 2025
Der er sket en markant udvikling i dansk e-handel de seneste par år.
Prisen har fået langt større betydning for forbrugerne.
”Den har virkelig gjort comeback,” konstaterer Carsten Rose Lundberg, som er branchedirektør for digital handel i Dansk Erhverv.
Husk de loyale kunder
Ser man på udviklingen for prisens betydning, kan man måske få det indtryk, at danskerne er illoyale og kun går efter den laveste pris. Det er dog ganske langt fra sandheden. Faktisk er forbrugerne ganske loyale. 74 procent af forbrugerne handlede senest i en butik, hvor de før havde handlet, og af dem angav hver tredje, at det var deres favoritbutik.
”Pris betyder mere, end den har gjort de sidste 6 år, men forbrugerne er stadig loyale overfor netbutikker hvor de har handlet hos før, så at arbejde med loyalitet er stadig vigtig - måske mere end nogensinde," siger Carsten Rose Lundberg.
Det kan man gøre på flere måder, forklarer han og kommer med tre bud på, hvad man kan gøre:
Det handler ikke kun om at give rabatter, men om at bruge data intelligent for at målrette dem præcist.
Eksempel: En netbutik, der sælger hundefoder, kan give en 5 % rabatkode præcis 25 dage efter sidste køb, hvis kunden normalt køber en 30-dages forsyning.
Netbutikker kan bruge AI og data om kundeadfærd og deres præferencer til at skræddersy kommunikationen, så den føles relevant og ikke spam-agtig.
Netbutikker, der virkelig skiller sig ud, er dem, der forstår, at kundeservice ikke stopper ved købet.
Vil du vide mere? Så kom med til vores event: Sådan vinder du i 2025: Trends inden for kundeloyalitet og omnichannel retail
Log ind og hent E-handelsanalysen 2024