{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
# | Virksomhed | CVR | Medlemskab | Adresse |
---|---|---|---|---|
{{index+1}} | {{company.name}} | {{company.cvr}} | {{company.membershipType}} | {{company.address}} |
Kan du godkende følgende oplysninger?
Det er væsentligt højere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Det er væsentligt lavere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Vi kan se, at lønsummen er faldet med {{formatCurrency(payrollFall, 'blur')}} kr. i forhold til sidste år. Er det korrekt?
Den samlede lønsum indberettet
Antal ansatte omregnet til fuldtidsansatte (årsværk i {{year-1}})
Antal ansatte (talt i hoveder) ansat i september måned {{year-1}}
Hvis du har yderligere kommentarer kan du skrive dem her:
Vi kontakter dig, hvis vi har spørgsmål til denne indberetning
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, så bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Årets undersøgelse viser, at danskerne forventer at bruge flere penge end tidligere, at omsætningen bevæger sig i retning af nethandel på bekostning af de fysiske butikker og at de færreste tilbudsjægere planlægger deres Black Friday-indkøb inden de besøger forhandlernes butikker og hjemmesider.
Anlyse nr. 61 | 2019 - december
2018 var det første år længe, hvor omsætningen på Black Friday ikke slog rekord som den største handelsdag nogensinde. Et oplagt spørgsmål må derfor være, om interessen for Black Friday har toppet? Når man ser nærmere på de underliggende tendenser fra sidste år og danskernes forventninger til i år, er det Dansk Erhvervs klare vurdering, at Black Friday ikke har toppet. Forskellen på årene før og efter 2018 er blot, at mange butikker i dag forlænger tilbudsperioden til også at gælde lørdag, søndag og mandag efter Black Friday. Det betyder, at danskerne spreder deres køb udover flere dage og det har naturligt betydning for den samlede omsætning i detailhandlen på selve dagen. Der er altså intet der tyder på, at danskerne køber færre tilbud på Black Friday samt dagene omkring den, hvis man tager højde for butikkernes ændrede adfærd.
Årets undersøgelse viser blandt andet, at danskerne forventer at bruge flere penge end tidligere, at omsætningen bevæger sig i retning af nethandel på bekostning af de fysiske butikker og at de færreste tilbudsjægere planlægger deres Black Friday-indkøb inden de besøger forhandlernes butikker og hjemmesider. Endelig viser undersøgelsen også, at Black Friday er et koncept, som deler vandene, da en lang række forbrugere nægter at
jagte tilbud på dagen, fordi de ikke bryder sig om konceptet.