{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
# | Virksomhed | CVR | Medlemskab | Adresse |
---|---|---|---|---|
{{index+1}} | {{company.name}} | {{company.cvr}} | {{company.membershipType}} | {{company.address}} |
Kan du godkende følgende oplysninger?
Det er væsentligt højere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Det er væsentligt lavere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Vi kan se, at lønsummen er faldet med {{formatCurrency(payrollFall, 'blur')}} kr. i forhold til sidste år. Er det korrekt?
Den samlede lønsum indberettet
Antal ansatte omregnet til fuldtidsansatte (årsværk i {{year-1}})
Antal ansatte (talt i hoveder) ansat i september måned {{year-1}}
Hvis du har yderligere kommentarer kan du skrive dem her:
Vi kontakter dig, hvis vi har spørgsmål til denne indberetning
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, så bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Skat af fri telefon bliver alligevel ikke afskaffet fra 2020. Beskatningen af fri telefon, som ellers var afskaffet af den tidligere regering, er nu vakt til live igen. Skatten fortsætter derfor også efter den 1. januar 2020.
Af Jacob Ravn, skattepolitisk chef i Dansk Erhverv (december 2017)
Bemærk: Nedenstående tekst er fra december 2017 og indholdet er ikke opdateret.
Der er med finansloven for 2018 opnået enighed om at afskaffe beskatningen af fri telefon. Dette sker imidlertid først med effekt fra 2020, så der går et par år, før denne skat på arbejdsredskaber bliver afskaffet.
Beskatningen er ikke afhængig af indkomst, og derfor vil afskaffelsen af beskatningen medføre en relativt større skattelettelse for lavindkomst- end for højindkomstgrupper. Det har ellers forlydt i medierne, at afskaffelsen af beskatningen på den frie telefoni primært kom de højtlønnede til gode, men det er altså en sandhed med modifikationer.
Positivt er det også, at det må forventes, at flere lavindkomstlønmodtagere fremadrettet vil finde det attraktivt at få en fri telefon, og afskaffelsen vil derfor også medvirke til at give virksomheder og særligt lav- og mellemindkomstmedarbejdere større fleksibilitet, som vil sikre, at ressourcerne bliver udnyttet bedre.
Endelig skal man ikke underkende, at afskaffelsen af den frie skat vil være et væsentligt tilskud til digitaliseringen af Danmark.