{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
# | Virksomhed | CVR | Medlemskab | Adresse |
---|---|---|---|---|
{{index+1}} | {{company.name}} | {{company.cvr}} | {{company.membershipType}} | {{company.address}} |
Kan du godkende følgende oplysninger?
Det er væsentligt højere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Det er væsentligt lavere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Vi kan se, at lønsummen er faldet med {{formatCurrency(payrollFall, 'blur')}} kr. i forhold til sidste år. Er det korrekt?
Den samlede lønsum indberettet
Antal ansatte omregnet til fuldtidsansatte (årsværk i {{year-1}})
Antal ansatte (talt i hoveder) ansat i september måned {{year-1}}
Hvis du har yderligere kommentarer kan du skrive dem her:
Vi kontakter dig, hvis vi har spørgsmål til denne indberetning
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, så bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Næsten halvdelen af alle børnefamilier planlægger at gøre noget ekstra ud af Halloween i år, viser ny undersøgelse. Danskerne har taget højtiden til sig og det kan mærkes i detailhandlen, lyder det fra Dansk Erhverv.
Igen i år vil mange danskere sætte lys i græskar, klæde sig ud og pynte op til Halloween. Traditionen fra USA har for alvor fået tag i danskerne, og det slår igennem i detailhandlen. Det viser en ny måling fra Dansk Erhverv. Hver femte husstand vil gøre noget særligt ud af årets halloween og det betyder travlhed i butikkerne.
”Danske butikker er klar til Halloween, hvor hylderne bugner med slik, udklædningstøj og pynt. Næsten halvdelen af børnefamilierne gør noget særligt ud af Halloween, hvor de spiser græskar, pynter hjemmet og køber slik til ”trick or treat,” siger Matthias Vesterdal, politisk konsulent for Dansk Erhverv.
Han forklarer grunden til at danskerne har taget denne eller amerikanske tradition til sig med, at den appellerer relativt bredt.
”Vi nærmer os den mørke tid, og så behøver danskerne ikke mange undskyldninger for at pynte op og tænde stearinlys,” siger Matthias Vesterdal, der samtidig konstaterer, at Halloween er blevet udbredt i hele landet.
Passer godt i danskernes kalenderår
Halloween har også timingen med sig i forhold til resten af årets begivenheder.
”Halloween rammer lige midt i en lidt grå tid, hvor der ikke er nogen større, danske helligdage. Derfor er det ikke underligt, at både butikker og forbrugere har taget traditionen til sig. Butikkerne kan pynte op og tilbyde kunderne en helt anderledes købsoplevelse,” siger Matthias Vesterdal, og nævner Black Friday og Valentins Dag som lignende eksempler, hvor butikkerne har været med til at udbrede en ny højtid blandt danskerne.
”I lyset af den stigende internethandel, er det her fysiske butikker kan tilbyde noget, som netbutikker har svært ved at matche. Derfor gør flere og flere butikker også generelt noget ud af traditioner og helligdagene,” siger han.