{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
# | Virksomhed | CVR | Medlemskab | Adresse |
---|---|---|---|---|
{{index+1}} | {{company.name}} | {{company.cvr}} | {{company.membershipType}} | {{company.address}} |
Kan du godkende følgende oplysninger?
Det er væsentligt højere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Det er væsentligt lavere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Vi kan se, at lønsummen er faldet med {{formatCurrency(payrollFall, 'blur')}} kr. i forhold til sidste år. Er det korrekt?
Den samlede lønsum indberettet
Antal ansatte omregnet til fuldtidsansatte (årsværk i {{year-1}})
Antal ansatte (talt i hoveder) ansat i september måned {{year-1}}
Hvis du har yderligere kommentarer kan du skrive dem her:
Vi kontakter dig, hvis vi har spørgsmål til denne indberetning
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, så bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
20. april 2021
Det er godt nyt til alle e-handlere i det ganske land! Dansk Erhverv har fremsat et udvalg, der skal styrke den danske nethandel endnu mere. Dansk Erhvervs nye Digitale Handelsudvalg skal sikre, at e-handel har de bedste levevilkår samt en fair og lige konkurrence for alle.
Udvalget består af repræsentanter fra både B2B og B2C virksomheder. De vil mødes fire gange årligt og sparre med Dansk Erhverv Digital Handel og gøre os endnu klogere på de problemstillinger, man står med som e-handler.
”Digitalt Handelsudvalg er et uundværligt instrument”
Chefkonsulent hos Dansk Erhverv, Carsten Rose Lundberg, finder det nye initiativ topnødvendigt.
”Det er vigtigt, at de ydelser, vi tilbyder vores medlemmer, er dem, som efterspørges og styrker deres forretning. Det kan kun lykkes, hvis vi hele tiden er i dialog med medlemmerne om, hvilke udfordringer det er, de konkret sidder med. Og for at opnå det, er Digitalt Handelsudvalg er et uundværligt instrument,” siger han.
Det istemmer E-handelsdirektør hos Dansk Erhverv, Niels Ralund, som også mener, at udvalget er essentielt for, at medlemmerne får den bedst mulige service.
”Vi skal for alvor have sat den digitale handel på agendaen hos Dansk Erhverv. Den digitale handel fylder mere og mere hos vores medlemmer. Derfor er det vigtigt, at vi nu får skabt et udvalg – og en platform – sammen med vores medlemmer, små som store, B2B og B2C, hvor udfordringer, muligheder og begrænsninger for virksomhederne kan diskuteres,” siger han.
Digital Handelsudvalgs første møde: ”Dialog og erfaringsudveksling er nøgleord”
Der var i den grad nok at tale om, da Digital Handelsudvalget havde sit første (digitale) møde den 15. april. Mødet indledtes med E-handelsdirektør, Niels Ralund, og adm. direktør hos Dansk Erhverv, Brian Mikkelsen, som bød udvalget velkommen og udtrykte deres begejstring overfor det fremtidige samarbejde.
”Udvalget får en central rolle for afdelingen Digital Handel, der er en videreførelse af FDIH i Dansk Erhverv. Så fokus bliver at levere og italesætte det bedste fra den tidligere forening med hovedvægten på konkurrenceevne og -vilkår. Det kræver tæt dialog, såvel på som mellem møderne, så arbejdet i afdelingen tager afsæt i de virksomhedsnære udfordringer. Dialog og erfaringsudveksling er nøgleord i det fremtidige arbejde,” sagde Niels Ralund blandt andet om formålet med udvalget.
Udvalgsmedlemmerne fik også mulighed for at fremlægge de ønsker, de har i forbindelse med det Digitale Handelsudvalg. Disse lød blandt andet på mere fokus på medlemsinvolvering, uddannelse, netværk og international e-handel – og, især, at gøre digitalisering nemmere for virksomheder.
Niels Ralund er glad for de mange forslag til områder, hvor der skal sættes ind, så vilkårene for e-handel forbedres.
”Det er skønt at opleve så meget engagement her i første møde – og få så kvalificerede bud på områder, vi skal sætte mere fokus på fra e-handlere, som i den grad ved, hvad de taler om. Det gik langt over forventning. Jeg ser frem til de kommende møder,” siger han.
Liste over udvalgets medlemmer ses nedenfor.
Brødrene AO Johansen |
Stefan Funch Jensen |
eHandel og Marketingdirektør |
Tidl. Creativ Company A/S |
Anders Lindhardsen |
Direktør |
eCapacity |
Per Rasmussen |
CEO |
Luksushund |
Mie Thorsø |
CEO & stifter |
Unoliving |
Majken Pape |
CEO |
LirumLarumLeg |
Anja Lytzen |
CEO |
Hans Buch |
Henriette Olsen |
CEO |
Med24 |
Nils Træholt |
CEO |
Rito |
Dennis Drejer |
CEO |
Lomax |
Kenneth Borup |
CEO |
PompdeLux |
Marianne Hoffmann Dyrbøl |
CEO & ejer |
T. Hansen |
Bo Bommersholt Sørensen |
CIO |
BabySam |
Kenneth Nørgaard |
CEO |
Hørkram |
John Astrup |
Centerdirektør & Digital Direktør |
Plantorama |
Peter Vang Christensen |
CEO & ejer |
Würth |
Bo Florin |
CIO |
SkatePro |
Carsten Schmidt |
CEO |
Bl.a. TrendHim og Valeur |
Michael Ejby |
Bestyrelsesformand |
FTZ Autodele & Værktøj A/S |
Andreas True |
FTZ |