{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
# | Virksomhed | CVR | Medlemskab | Adresse |
---|---|---|---|---|
{{index+1}} | {{company.name}} | {{company.cvr}} | {{company.membershipType}} | {{company.address}} |
Kan du godkende følgende oplysninger?
Det er væsentligt højere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Det er væsentligt lavere end gennemsnittet blandt danske virksomheder. Er det korrekt?
Vi kan se, at lønsummen er faldet med {{formatCurrency(payrollFall, 'blur')}} kr. i forhold til sidste år. Er det korrekt?
Den samlede lønsum indberettet
Antal ansatte omregnet til fuldtidsansatte (årsværk i {{year-1}})
Antal ansatte (talt i hoveder) ansat i september måned {{year-1}}
Hvis du har yderligere kommentarer kan du skrive dem her:
Vi kontakter dig, hvis vi har spørgsmål til denne indberetning
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, så bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
09. december 2020
Flere kunder i netbutikkerne har allerede stiftet bekendtskab med nedenstående eller lignende besked om betalinger på nettet:
”Problemer med NemID-nøglekort
Der kan være problemer med at bruge NemID-nøglekortet til at validere betalinger, skifte kort eller tilmelde til Automatisk Kortbetaling. Brug i stedet NemID-appen.”
Som led i en gradvis implementering af den nye betalingsløsning SCA, så har alle danske banker udrullet og aktiveret en ny sikkerhedsløsning på kundernes kort. Fremover kan betalinger valideres enten med egen kode eller via NemID, men det er kun de elektroniske NemID-løsninger, der er sikre nok. NemID nøgle-kortet på pap kan ikke bruges ved betalinger fra nytår.
Den nye sikre løsning betyder kort sagt at:
• Kunderne nu skal bruge NemID (nøgleapp eller nøgleviser) eller sms + kodeord hos de internetbutikker, der har implementeret og anvender SCA.
• For de butikker, der endnu ikke anvender SCA, vil kunderne først møde den nye sikkerhedsløsning, når butikken har implementeret SCA.
• Løsningen er udrullet for hovedparten af de dansk udstedte kort. Dvs. Dankort, Visa/Dankort og internationale kort.
• Brugen af nøglekortet kan ikke anvendes til internethandel fra årsskiftet.
• Kunderne kan forsat også brug andre betalingsløsninger som MobilePay og Apple Pay mv., hvis butikken tilbyder dette.
Hvorfor ikke nøglekortet?
Pap-nøglekortet kan åbne for misbrug i kombination med betalingskort, og derfor kan det ikke anvendes ved kortbetaling på nettet fra nytår. Det kan fortsat anvendes til anden NemID-identifikation.
Bankerne har informeret deres kunder om den nye løsning både direkte og på hjemmesider mv., men det er ikke alle kunder, der har læst den information.
Under ”Black Week” oplevede flere netbutikker, at kunder kontaktede netbutikken for at sikre sig, at der ikke var ”noget galt”, når de blev bedt om NemID.
Budskabet til kunderne er, at det er for at øge sikkerheden i betalingerne, og de trygt kan bruge deres NemID nøgleapp, nøgleviser eller deres selvvalgte kode til at identificere sig ved betalingerne.
Hvis kunden i dag bruger pap-nøglekortet bør vedkommende hente nøgleapp’en til sin mobil eller selv vælge en kode. Den digitale nøgleviser er også en mulighed. Den skal bestilles hos NemID og koster 200 kr., hvilket kunden må afveje mod, at NemID udfases til fordel for MitID i løbet af 2021.
Endelig kan de vælge en anden betalingsmetode, som netbutikken tilbyder, typisk MobilePay eller ApplePay.
Læs mere her: Kortbetalinger bliver sikrere ved e-handel
Læs mere her: Ny betalingssikkerhed ved nethandel er nu rullet ud