{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Som medlem af Dansk Erhverv har du adgang til udbudsjuridisk rådgivning fra Dansk Erhvervs udbudseksperter. Vi rådgiver om alle facetter af udbudsretten og kan derfor hurtigt og nemt hjælpe dig videre med dine udbudsretlige spørgsmål.
Reglerne om offentlige udbud er mange og ofte komplicerede, og det kan være vanskeligt at overskue de mange forhold, der kommer i spil, når en offentlig opgave eller indkøb sendes i udbud.
Som medlem af Dansk Erhverv har du adgang til udbudsjuridisk rådgivning fra Dansk Erhvervs udbudseksperter. De rådgiver om alle facetter af udbudsretten og kan derfor hurtigt og nemt hjælpe dig videre med dine udbudsretlige spørgsmål.
Har du kan f.eks. spørgsmål til, hvornår et offentligt indkøb skal i udbud, eller hvad du kan stille op, hvis du mener, at ordregiveren har begået en fejl under udbudsprocessen? Disse – og mange andre – spørgsmål kan udbudseksperterne hjælpe dig med at besvare.
Rådgivningen finder sted i øjenhøjde og med fokus på, hvordan du kommer videre med netop den problemstilling, som du sidder med.
Du finder udbudseksperternes kontaktoplysninger nedenfor – tag endelig fat på dem, de står klar til at hjælpe dig videre.