{{title}}
{{body}}
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
Det er en god ide at forholde dig til, hvordan og hvornår medarbejderne mest hensigtsmæssigt sygemelder sig hos jer. Det er også en god ide at skrive reglerne ned i en sygefraværspolitik.
Det er en god ide at have en skriftlig sygefraværspolitik, der gør det klart, hvornår og hvordan medarbejderne skal sygemelde sig.
Det kan f.eks. være telefonisk til nærmeste leder ved arbejdstidens begyndelse. Reglerne kan også fremgå direkte af ansættelseskontrakten.
Det er dig som arbejdsgiver, der beslutter, om du accepterer sygemeldinger pr. e-mail eller sms. Der er mange gode grunde til at kræve, at sygemeldingen sker telefonisk. F.eks. giver det mulighed for at spørge ind til forventet varighed og presserende arbejdsopgaver.
Hvis I ikke har fastsat andre regler på virksomheden, skal sygemeldingen ske senest 2 timer, efter at medarbejderen skulle være mødt på arbejde.