{{title}}
{{body}}
;
{{tagline}}
{{body}}
| {{tag}}
{{body}}
{{body}}
{{item.label}}
{{f.label}}
{{Body}}
{{receiptRedirectText}}
Fejlkode: {{resetErrorCode}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{hintTitle}}
{{hintBody}}
{{data.labels.body}}
{{data.labels.body}}
Her kan der kun vælges en:
Her kan der vælges flere:
Bemærk: ved valg af flere bliver søgningen smallere!
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{labels.errorBody}}
{{labels.noResultsBody}}
{{scrollHint}}
{{textLabels.successBody}}
{{data.qrText}}
{{Description}}
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{item.location}}
{{item.prices[0].value}} kr. ({{item.prices[0].label}}) / {{item.prices[1].value}} kr. ({{item.prices[1].label}})
{{errorBody}}
{{noResultsBody}}
Her kan du som firmaadministrator ændre de 5 primære kontaktpersoner i jeres firma.
Følgende er nu registreret og vil danne grundlag for kontingentopkrævningen.
Samlet lønsum: {{formattedPayrollFunction}}
Antal ansatte: {{payrollRegistration.numberOfEmployees}}
Antal ansatte d. 30/9: {{payrollRegistration.numberOfEmployees309}}
Vi har sendt dig en kvittering pr. mail.
Har du rettelser, bedes du besvare den mail, vi har sendt dig eller kontakte os per telefon på {{MemberDepartmentPhonenumber}}.
Med venlig hilsen
Økonomisekretariatet
{{headerSubText}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{headerSubText}}
{{additionalInformation.sustainability.subtitle}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionFocus}}
{{additionalInformation.sustainability.carbonReductionPotential}}
{{additionalInformation.investors.subtitle}}
{{additionalInformation.investors.businessModel.label}}
{{additionalInformation.companyStatus.label}}
{{additionalInformation.companyOtherArtifacts.label}}
{{modal.modalCorrelationIdDisclaimer}}
{{eventCard.text}}
11. april 2025
Nu er der åbent for indstillinger til Fagprøveprisen 2025
Dansk Erhverv, HK Handel og HK Privat hylder igen i år de mest inspirerende fagprøver inden for detail- og handelsuddannelsen – og jeres virksomhed kan være med til at fejre fremtidens talenter.
Sæt spot på jeres elev – og på branchen
Fagprøveprisen har til formål at styrke branchens image og sætte fokus på betydningen af erhvervsuddannelserne inden for detail og handel. Samtidig anerkender prisen det store arbejde og engagement, som lægges i fagprøverne.
Præmier for i alt 120.000 kr.
Der uddeles priser til de tre bedste fagprøver inden for hver af de to uddannelser – detail og handel.
Præmierne fordeles således:
Festlig prisuddeling i hjertet af København
De seks vindere kåres ved et stort prisshow den 3. oktober 2025 i Axelborg, København.
Eftermiddagen byder blandt andet på inspirerende oplæg fra @LouLiving, prisoverrækkelse af Danish Retail Award og ikke mindst hyldest og præmier til de elever, som gør en forskel i og for branchen.
Sådan indstiller I en fagprøve:
Både virksomheder og skoler kan indstille elever, der har afsluttet deres uddannelse i perioden 1. juli 2024 – 30. juni 2025.
Vi opfordrer virksomheder til at samarbejde med skolen i forbindelse med indstillingen.
Det skal I sende:
Du finder alle doukumenterne nederst på siden.
Vigtigt: Der skal udfyldes ét faktaark pr. fagprøve. Bemærk, at der i år er ændringer i bedømmelseskriterierne, herunder karakterkrav for handelsuddannelsen.
Indsendes til mail: fagproeveprisen@danskerhverv.dk
Husk at skrive ”Handelsuddannelsens Fagprøvepris 2025” eller ”Detailhandelsuddannelsens Fagprøvepris 2025” i emnefeltet.
Indstillingsfrist: tirsdag den 1. juli 2025
Udvælgelse og offentliggørelse
Først udvælges ti nominerede i hver kategori. Derefter vurderer to priskomiteer – sammensat af repræsentanter fra erhvervslivet og handelsskolerne – hvilke tre fagprøver, der skal modtage en pris.
Alle fagprøver og materiale behandles fortroligt. Offentliggørelse af titler, vinderbegrundelser og eventuelle interviews sker først efter godkendelse fra den nominerede og/eller oplæringsansvarlige.